HTML

Titkos kert

Friss topikok

  • kiszsiraf: Szeretlek nagyon, kepzeld azt, hogy India a helyettesem, karold fel, mert az tok jo erzes tud lenn... (2008.09.11. 20:09) .
  • Bambii: igenis létezik olyan kifejezés, hogy személyesíteni:D(L) (2008.09.09. 21:40) Barátkozás

Linkblog

Cher szindróma

2008.09.10. 17:13 Bambii

Most leginkább úgy érzem, hogy soha a büdös életbe nem lesz jogsim... Ma ültem a kocsiban és tisztára úgy éreztem magam, mintha én lennék Cher a Spinédzserekből (csak ez még nem vizsga volt). Ez eléggé elkeserít. Aztán persze mikor végeztem beül a kocsiba "Miss Perfect", akinek történetesen ugyanaz a keresztneve, mint nekem, és mindent úgy csinál, ahogy kell...legalábbis rá nem szól nnyit az oktató, mint rám. Ilyenkor akkora egy nullának tudom érezni magam. Egyszerűen képtelen vagyok ennyi mindenre egyszerre koncentrálni: biciklisek, gyalogosok, táblák, lámpák és a kedvencem, a sebesség..mi a francnak kell ennyi sebességkorlátozás, mikor úgyse tartja be a tanulókon kívül senki?! Eddig az volt az "álmom", hogy lesz annyi pénzem, hogy vegyek egy jó kocsit, de most csak arra vágyok, hogy megtehessem, hogy életem végéig mindenhová taxival mehessek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bambii.blog.hu/api/trackback/id/tr19657475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása